احتمال انتقال رونالدو به منچسترسيتي!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

احتمال انتقال رونالدو به منچسترسيتي!

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

احتمال انتقال رونالدو به منچسترسيتي!

احتمال انتقال رونالدو به منچسترسيتي!


رونالدو اخيراً نارضايتي خود را از بودن در باشگاهي که بازيکنان کليدي مثل آنخل دي‌ماريا و ژابي آلونسو را به منچستر يونايتد و بايرن مونيخ فروخته است علني کرده است.


به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن ۲۹ ساله در تابستان ۲۰۰۹ با رقم ۸۰ میلیون پوند که در آن زمان رکورد بازار نقل و انتقالات محسوب می‌شد از منچستر یونایتد راهی برنابئو شد. گفته می‌شد که بازیکن سال دنیا دوست دارد به اولدترافورد برگردد، اما حال مشخص شده که انتقال به رقیب همشهری آن‌ها منچسترسیتی نیز یک گزینه است.

این چیزی‌ست که به‌تازگی مسوولان منچستر یونایتد از آن اطلاع یافته‌اند. اگرچه بازوی تجاری باشگاه یونایتد با آغوش باز از بازگشت رونالدو استقبال خواهد کرد، اما تصمیم نهایی بر عهده‌ی سرمربی لوییس فان‌خال خواهد بود. اگرچه رونالدو در تابستان سال بعد ۳۰ ساله می‌شود، مسوولان رئال مادرید باز هم انتظار رقمی در حدود ۶۰ میلیون پوند را برای واگذاری او خواهند داشت، و با در نظر گرفتن این نکته که یونایتدی‌ها متعهد شده‌اند تا در تابستان آینده قرارداد فالکائو را با رقم ۵۴ میلیون پوند دایمی کنند، شاید تصمیم فان‌خال این باشد که بهتر است بودجه‌ی باشگاه را در جای دیگر خرج کند. دو گزینه‌ای که آن‌ها مدت‌ها ست روی آن تمرکز کرده‌اند، یکی استروتمان هافبک هلندی رم و دیگری متس هوملز مدافع آلمانی بروسیا دورتموند است.

این عوامل شاید احتمال حضور رونالدو در منچستر سیتی را به قصد بازگشت به لیگ برتر تقویت کند. به هر حال نارضایتی رونالدو از حضور در باشگاهی که زمانی رویای پیوستن به آن را در سر داشت، بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را در وضعیت آماده باش قرار داده است. یکی از این باشگاه‌ها نیز پاری‌سن‌ژرمن است که وضعیت رونالدو را در ۱۲ ماه گذشته زیر نظر گرفته بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 23 شهريور 1393 | 9:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.